Gondolatok a testületről vezetői szemszögből:
Úgy gondolom egy olyan intézmény vagyunk ahová a szülők szívesen hozzák a gyermekeiket. A gyermekek jól érzik magukat, örömmel jönnek óvodába, a dolgozók pedig szeretik a munkahelyüket.
Hiszem és vallom, hogy a mi óvodánkban pozitív módon hozzáálló, aktív, lelkes emberek dolgoznak. Nyitottak, mindenre érzékenyen reagálók vagyunk, a korszerű pedagógiai kezdeményezések iránt érdeklődünk. Értékeinkkel hozzájárulunk a hatékony szakmai munkához, a kerület érdekeit mindig szem előtt tartjuk.
Kis- Albert Mónika
Óvodavezető
Tanulmányaim
- Bem József Óvónői Szakközépiskola
- ELTE TÓFK óvodapedagógus szak
- ELTE TÓFK fejlesztőpedagógus szak, szakvizsga
- BME közoktatásvezető és pedagógus szakvizsga
- BME köznevelési mestervezető
Nagy Erika
Óvodavezető helyettes
Mindezeket tevékenységbe ágyazva, valódi cselekedtetést, felfedező ismeretszerzést és az egyéni tapasztalatszerzést támogatva differenciáltan segítem elérni.
Tanulmányaim
- Bem József Óvónői Szakközépiskola
- ELTE TÓFK óvodapedagógus szak
- ELTE TÓFK fejlesztőpedagógus szak, szakvizsga
- BME közoktatásvezető és pedagógus szakvizsga
Óvodapedagógusaink:
Az óvodában a nevelőmunka kulcsszereplője az óvodapedagógus. Jelenléte fontos feltétele az óvodai nevelésnek. Elfogadó, segítő, támogató személyisége mintát jelent a gyermekek számára.
Óvodánk nevelőtestületének tagjai törekednek a szakmai igényességre, a kulturált viselkedésre, az esztétikus megjelenésre, udvarias magatartásra a kollégákkal és szülőkkel egyaránt. Nagy hangsúlyt fektetnek a gyermekek tiszteletére és a másság elfogadására.
Nevelő, oktató munkát segítő kollégák:
Az óvodai nevelés eredményességéhez létfontosságú az óvoda működését segítő, nem pedagógus alkalmazottak összehangolt munkája. Mindez együttesen az óvodapedagógusokkal hozzájárul az óvodai nevelés eredményességéhez.